GüLe SeVDaLi BiR GeNçLiK

Geri Dönüşüm Alanı => Çöp Kutusu => Konuyu başlatan: ђ๏Ŧєєz - 12 Mayıs 2007, 22:32:26

Başlık: RADYO YAYINI İLE İLGİLİDİR...
Gönderen: ђ๏Ŧєєz - 12 Mayıs 2007, 22:32:26
Arkadaşlar, benim sizlere hatırlatmak istediğim bir konu var: Bu radyo olayı çok güzel oldu, çok da keyifli dakikalar yaşıyoruz zaman zaman. Ama biz bu radyoyu dinlemek, yayın yapmak, sitemizin içeriğini biraz daha zenginleştirmek için açtık; chat yapmak için değil. Fakat bir kaç gündür dikkatimi çeken şey şu ki; özellikle akşam saatlerinde radyo yayını başlayınca sitede online olan üyelerimiz radyoda topluca chat yapıyor ve siteyle neredeyse hiç ilgilenmiyorlar. Diyeceğim şu: Radyoyu dinlerken siteyi ihmal etmesin üyelerimiz.

Bunu özellikle yönetim bölümümüze yazıyorum ki yönetim bölümündeki diğer arkadaşlar da değerlendirsinler. yani bu duruma bence bir çözüm bulmalıyız birlikte.

Ayrıca bu siteyle ilgilenmeme olayına paralel olarak son iki gündür siteye kayıt yaptıran yeni üyenin olmaması da dikkatimi çekti.

Bilgilerinize arz ederim...
Başlık: Ynt: RADYO YAYINI İLE İLGİLİDİR...
Gönderen: elazigli - 13 Mayıs 2007, 12:57:41
Benjede ABİJİM katiliyorum.

Zaten Ben Neti Actigimda Genelde Radyo Yok ;D

Üye Konusundada Herhalde Pek Fazla Reklam Yapmıyorsunuz Çevreye

Çünkü Benim Kuzenim 1 Aya yakın oldu kendisine site acti

ben siteye yeni üye oldugumda 150 ye yakin online kisi vardi

yani toplam 2500 üye vardi

bunun sebebi kuzenimin cevresinde ki kisilere gerektigi sekilde duyurmasidir

Ben ne zaman siteyi acsam sadece modlari online  görüyorum

Site Rekalmimiz Cok aMA cOK AZ!!!!
Başlık: Ynt: RADYO YAYINI İLE İLGİLİDİR...
Gönderen: elazigli - 13 Mayıs 2007, 13:32:45
Evet Su Anda Reklama Basladim Ben

5.dk icinde 3 kisi olacak üye

sizleride bekliyoruz
Başlık: Ynt: RADYO YAYINI İLE İLGİLİDİR...
Gönderen: ђ๏Ŧєєz - 13 Mayıs 2007, 13:37:37
arkadaşım haklısın, ben de yaymaya çalışıyorum elimden geldiğince ama bilmiyorum neden böyle oluyo...

emeğin için teşekkürler...
Başlık: Ynt: RADYO YAYINI İLE İLGİLİDİR...
Gönderen: elazigli - 13 Mayıs 2007, 14:07:41
3.ÜYE OLAMADİ SANİRİM SORUNLART OLDUU

EVET BEKLİYORUZ REKLAMİ

RİJA EDERİM ABİJİM ;)