GüLe SeVDaLi BiR GeNçLiK

Geri Dönüşüm Alanı => Çöp Kutusu => Konuyu başlatan: YigitCan - 15 Nisan 2007, 21:53:56

Başlık: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: YigitCan - 15 Nisan 2007, 21:53:56
Hofeez'in kızması nedeniyle kaldırılmıştır
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: ^^BLuE^^ - 15 Nisan 2007, 21:58:43
 O0 O0 O0 O0 O0
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: PERİ - 15 Nisan 2007, 22:31:33


hofeez gözlerime inanamıyorum arkadaşım.yazdığın mesajın hemen arkasından bu köpek resimleri olurmu hiç? hayal kırıklığı yaşıyorum şu an.

karizma dediğin dediğin anca bu kadar çizilir.çok üzüldüm.tüm kedi sohbetlerimiz demek boşunaymış. :sev16: :sev16:

derin bir acı yaşıyorum :sev16:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: Sut@nesi - 16 Nisan 2007, 08:49:06
demek ki kedi sevgisinden  köpek sevgisine geçtin hofeez  :sev10: :sev10:

hofeez bunu senden beklemezdim yaa kedilerden bukadar çok konuştuk bu kadar çok sevdiğini söyledin bir anda nasılda köpekresimleri eklersin yaa avatarına ve imzana

 :sev10: :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: PATRON - 16 Nisan 2007, 09:01:47
Hofez kardeş aklım, gözlerime inanamadı...
Ben seni böyle tanımazdım..
Kardeş sen bize böyle demedindi yav..
Bu köpekler nereden çıktı, yav kedilere ne oldu?  ???
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: YigitCan - 16 Nisan 2007, 11:27:28
Bunda ne varki gayet normal bişey
Kedilerden bıktı artık azda köpekleri sevelim demiş
Yani artık sitede kedi severler değil köpek severler çoğaldı
 :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: Sut@nesi - 16 Nisan 2007, 11:37:02
köpek severler parmak kaldırsın  hımm dur sayayım kimler seviyor köpekleri

peki şimdide kedi sevenler parmak kaldırsın  yaa hemen indirmeyin yaa sayamadım tekrar kaldırım parmaklarınız

tamam tamam saydım indirebilirsiniz
arkadaşalr oylamaya göre kedi sevnlerde köpek sevenlerde aynı

 :sev10: :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: must.love - 16 Nisan 2007, 13:50:15
hofeez  :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: rona - 16 Nisan 2007, 14:35:06
hiç böyle bilmezdim seni HOFeeZ  :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: ђ๏Ŧєєz - 17 Nisan 2007, 18:21:34
 :sev12: :sev12: :sev12: :sev12: :sev12: :sev12: :sev12: :sev12: :sev12:
 :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24: :sev24:

kadir elime geçme, bu kadar derim ben sana...
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: ђ๏Ŧєєz - 17 Nisan 2007, 18:25:54
hele senden hiç beklemezdim kadircim böyle bi şaka. evet şaka ama bunu kabul edemicem. çünkü burda bana ithafen bi resim göndermen normal kadircim ama benim kişisel bilgilerimi değiştirmişsin. sanırım bana hak verirsin...
itiraf etmeliyim ki; çok ama çok bozuldum...  :sev12: :sev12: :sev12:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: ђ๏Ŧєєz - 17 Nisan 2007, 18:35:11
ben zaten bütün hayvanları, hatta bütün canlıları severim. belki abarttığımı düşünebilirsiniz arkadaşlar ama bu çok üzdü beni. kadircim ya, biliyorum, bana diyeceksin sen nasıl insansın sözünden döndün diye, neyse ya...
bu arada, bir süre kadir'i protesto etmek için avatarsız ve imzasız, sade bir hayat sürmek istiyorum... :sev10: :sev10: :sev10:
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: PATRON - 17 Nisan 2007, 19:41:27
Hofez aramızda yabancı yok kardeşim..
Çekinme hadi söyle kedi mi? Yoksa köpek mi?
Hiçbiri şıkkımız kalmadı.. .ico2
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: PERİ - 17 Nisan 2007, 21:33:26
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
hele senden hiç beklemezdim kadircim böyle bi şaka. evet şaka ama bunu kabul edemicem. çünkü burda bana ithafen bi resim göndermen normal kadircim ama benim kişisel bilgilerimi değiştirmişsin. sanırım bana hak verirsin...
itiraf etmeliyim ki; çok ama çok bozuldum...  :sev12: :sev12: :sev12:


şaka bölümü açılırken benim demek istediğim de buydu arkadaşlar.kimsenin çok az bile olsa üzülmesini istemem.




Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: YigitCan - 17 Nisan 2007, 21:46:50
Abi bunu yaptığımda Admin o kadar söyledi kızar felan diye
Hatta mesaj bile çektim ben sana
Benim tanıdığım Hofeez bir şaka karşısında bu kadar kızmazdı
Ama yanlış tanımışım galiba
Abi Kusura Bakma bi daha şaka yapmam
Konuyuda kitliyorum
Başlık: Ynt: İşte Köpek Sever Hofeez
Gönderen: sevdaligul - 17 Nisan 2007, 22:59:47
Linklerin Görülmesine İzin Verilmiyor. Üye Ol ya da Giriş Yap
Abi bunu yaptığımda Admin o kadar söyledi kızar felan diye
Hatta mesaj bile çektim ben sana
Benim tanıdığım Hofeez bir şaka karşısında bu kadar kızmazdı
Ama yanlış tanımışım galiba
Abi Kusura Bakma bi daha şaka yapmam
Konuyuda kitliyorum

konu kılitlenmış  YigitCan  tarafından ve ben sevdalıgul tarafındanda cope taşıdım bu konu hakkında  gerekilen kışılere  gereken yapılacaktır